דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור קבוע - הדגשת תווי פנים אומנותית 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 3196 פעמים ]

אחת הבשורות המלהיבות ביותר במאבקינו הנצחי נגד פגעי הזמן היא זו שמאפשרת לנו לא לדהות. מדובר כאן בהרבה מעבר להחייאת המראה הכללי של פניך: נשים שהדגישו גבות בצורה נכונה הצליחו לשנות את הבעת הפנים ה"עצובה" שהקרין מבנה הגבות הישן, איפור שפתיים נכון יכול לעבות שפתיים דקות ולטשטש הבדלי סימטריה. הביטחון העצמי חוזר, תחושת הרעננות שבה אליך

ויותר מהכל: החופש! החופש מהמשימה המייגעת יום יום מול המראה, שווה את המאמץ הקטן.

 מהי הדגשת תווי פנים?

איפור קבוע (או: "הדגשת תווי פנים אומנותית" בשמו המקצועי) הוא תוספת של צבע לפנים: קו כחול / שחור מתחת או מעל העין, תוחם שפתיים, שפתון ועוד, המיועדת עבור מי שלא מעונינת להתעורר בבוקר מאופרת, אלא רק לחזק את הגוונים הטבעיים של תווי הפנים שדהו במהלך השנים..

  איך זה עובד?

פשוט מאד: איפור קבוע מבוצע באמצעות הטמעה של פיגמנט צבע טבעי על ידי המכשיר החדשני והספגתו בעדינות רבה על שכבת העור העליונה בלבד.

  מהי שיטת הקור ומה מיוחד בה?

שיטת הקור היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאיפור קבוע כיום: חברת Cryo Dermie  מצרפת

העומדת בתקנים המחמירים באירופה ובארה"ב, פיתחה ידית קור מובנית במכשיר גורמת לצבע להתקבע מהר ובקלות, מסייעת משמעותית בהפחתת הכאב, בפיזור מדויק של הצבע ללא סטיות, חוסכת זמן יקר למאפרת ולמטופלת  ומאריכה בשל כך את האפקט האיפור ל-3 שנים ולעיתים אף יותר. התהליך נערך תחת תנאים סטריליים ביותר כאשר המכשיר מחוטא באופן קבוע והכלים חד פעמיים.

 כמה זמן לוקח הטיפול?

מדובר מתהליך פשוט שאורך בין 15 ל-20 דקות נטו (תלוי בסוג העור), מלבד ההכנות שלפני הטיפול וההנחיות שלאחריו שבסה"כ מסתכמים בכשעה.

 ממש לא קעקוע

איפור קבוע מחזיק מעמד עד שלוש שנים ונבדל לחלוטין מקעקוע בעומק החדירה לעור. בקעקוע חודרת המחט לשכבת העור העמוקה (הדרמיס) והצבע נותר לכל החיים. האיפור הקבוע לעומתו דוהה לגמרי עד לטווח של כ-3 שנים.

 מה הצבע שלך?

מגוון הצבעים בהם נעשה כיום שימוש מתרחב והולך. ישנם מספר צבעי בסיס מהם ניתן ליצור מאות תתי גוונים לפי בחירתך, כאשר את הגוון המדויק לך אנו יוצרים בו  במקום לנגד עיניך. כדאי לדעת שקיימים צבעים באיכויות שונות, חלקם בעלי עמידות נמוכה ועלולים לדהות כעבור זמן קצר יחסית או לשנות את גונם לירוק, אדום וכחול, מה שנותן לנו עוד סיבה טובה לבחור במקום מקצועי ומנוסה, העושה שימוש בצבעים מינרלים טבעיים בלבד במגוון רחב בכדי להגיע לאפקט הטוב ביותר.

מה הלאה?

בתום העבודה נותרות באזור אדמומיות ונפיחות, ובתוך זמן קצר מתפתח שם גלד דק. בתוך כשבוע העור מתחיל להתקלף ומתחילים לראות את התוצאה וכעבור 21 יום, הצבע מתייצב לחלוטין.

 התוצאות

אם בחרתם בידיים טובות, התוצאות לרוב מרשימות בהחלט. אם חלילה שגית והפקרת את פנייך בידי חובבנים, הטיפול עלול להסתיים במפח נפש ואף לגרום נזק ממשי.

 קחי בחשבון...

כדאי מאוד לדעת שכיום, כל אחת (!) יכולה להציע שירותי איפור קבוע. גם אם היא כלל אינה קוסמטיקאית מוסמכת, גם אם לא עברה קורס, וגם אם היא סובלת לא עלינו מפרקינסון (-:

כמה טיפים נוספים:

 אם יש לך אירוע חשוב בסמוך לטיפול, קבעי את התור לפחות כחודש לפני כן, כדי לאפשר לנפיחות ולאדמומיות להתפוגג.

שימי לב! איפור קבוע, למרות שמו, הוא זמני. האיפור מחזיק מעמד לפרק זמן של עד 3 שנים. על מנת לשמור על המראה שהושג יש לבצע רענון תקופתי עם תחילת העלמות הצבע.

איפור קבוע אינו מחייב שבסופו של הטיפול תצאי עם מראה של פנים מאופרות. ניתן לבחור איפור אשר אך ורק מדגיש תווים קיימים או מטשטש פגמים לא רצויים. 

יפה לארי, מנהלת יעלת חן - המרכז לקוסמטיקה רפואית בירושלים, שהינו 1 מתוך 3 מכונים בלבד(!) בארץ בעלי תואר CIDESCO - התואר הבכיר ביותר בתחום הקוסמטיקה.


בעלת תואר אמן בשיקום והצערת העור (M.D.A (Medical Dermal Artist מאחוריה 25 שנות ניסיון, מחקר ופיתוח.


 נמנית עם צוות הפיתוח היוקרתי של סדרת התכשירים הרפואית Beauty Secrets - המילה האחרונה שחוללה מהפך בתחום הAnti-Aging ושיקום העור ופותחה בשיתוף טובי המדענים במעבדות דרמטולוגיות באירופה וארה"ב והושקה לאחרונה גם בארץ.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב